Tento web využívá soubory cookies. Pro úplnou funkčnost stránek musíte s využitím cookies souhlasit. Souhlas je možné kdykoliv odvolat. Souhlasím

Vyhledávání

Zpět na stránku Životní styl

Hormonální nerovnováha – zdroj velkých potíží_2

Vloženo: 28. 01. 2015

Pokračování článku: Hormonální nerovnováha – zdroj velkých potíží

Jak tedy udržovat hormonální rovnováhu?

Chceme-li, aby naše tělo bylo v rovnováze, musíme my samy mít život v rovnováze. Na začátku je vždy třeba položit si otázku: „Chci být zdravá a spokojená?“ A jestliže si odpovíme ano, je třeba začít konat. Změna životního stylu sice není jednoduchým a rychlým řešením, je to ale řešení trvalé a pro naše tělo nejoptimálnější. Abychom vám tento proces ulehčili, přinášíme pár jednoduchých rad, které vám na cestě k zdravému tělu a jeho rovnováze pomohou.

Přemýšlejte o prioritách – na první místo vždy stavějte sebe!

Opravdu potřebujete tolik peněz a kvůli tomu náročné stresující zaměstnání? Nebo dokonalou domácnost i za cenu nevyspání a zničující únavy? Zkuste o životě přemýšlet trochu jinak. Na první místo postavte sebe – když budete zdravá a v pohodě, budete moci těšit i své okolí, partnera, děti, rodinu daleko lépe a účinněji.

Odstraňte ze svého života nadměrný stres

To se lehce řekne, ale hůře udělá. Takže je třeba si vždy pokládat otázku – stojí mi ten stres za to? Fakt potřebuju vleklé zdravotní problémy, které můj život zatíží daleko více, než rozhodnutí zvolnit? Opravdu potřebujete mít všechno ve svém životě dokonalé i za cenu poškozeného zdraví? Zkuste začít alespoň pravidelnou relaxací – doporučujeme procházky v přírodě či relaxaci ve vaně. Obojí bez telefonu a bez rozčilujících společníků. Ideálně o samotě! Povoluje se jen společník v podobě relaxační hudby na uších.

Začněte si pohyb dávkovat jako lék

Nemusíte hned začít cvičit třeba aerobic. Na začátek stačí vyšlapat pár schodů, místo auta začít chodit pěšky, nebo se ráno trochu protáhnout. U televize můžete protahovat svaly pomocí gumy, nebo za použití jednoduchých činek (plastové láhve naplněné vodou). Nebuďte na sebe náročná. Důležité je klást si malé a dobře splnitelné cíle, které můžete postupně zvyšovat.

Začněte pracovat na změně jídelníčku

Začněte postupně. Pokud na to půjdete moc hrr…, změna nebude trvalá a zbytečně vás to rozruší. Pro začátek zkuste vařit z kvalitních surovin, omezte ztužené tuky a dochucovadla. Zkuste vysadit sladkosti a cukr a pro začátek je nahraďte třeba sušeným ovocem a medem. Naučte se jíst surové ořechy, ideální jsou mandle a vlašské ořechy. U masa je vhodné odřezat veškerý viditelný tuk, kde se převážně drží veškeré škodliviny. Návodů na postupné změny životosprávy je plný internet. Různé tipy a rady přinášíme také na našem facebookovém profilu Příroda ženám.

Chybějící hormony doplňujte pomocí potravy a přírodních potravinových doplňků

Užitečnými potravinami jsou ty, které jsou bohaté na hořčík, vlákninu, zinek, kyselinu listovou, probiotika a vitamin B6. Tyto produkty nám pomohou eliminovat vliv nadměré aktivity estrogenů v těle a umožňují enzymům nastolit vyváženou hladinu hormonů. Tyto důležité prvky obsahují přípravky pro ženy v přechodu přírodní léky z řady Sarapis. Pro mladé ženy je to Sarapis Mensis, pro ženy po čtyřicítce Sarapis Plus.

Vzdělávejte se v poznávání fungování svého těla

Je důležité znát své tělo, vědět jak funguje a co mu prospívá. Sledujte informace o potravinách a jejich vlivu na fungování těla. Nespoléhejte jen na lékaře, spolupracujte s nimi tím, že budete zdravě žít. A vždy se držte hesla – Všeho s mírou!

Zpracovala: Eva Hrindová, spolupracovnice firmy Vegall Pharma

Zdroje informaci:

www.celostnimedicina.cz

www.jenprozeny.cz

http://fitkriss.blogspot.cz

Zobrazeno: 0x

Zpět na stránku Životní styl

Nejčtenější články

Mezi námi děvčaty aneb co říct své dceři o menopauze

S přechodem neboli menopauzou se pojí řada více či méně závažných a nepříjemných projevů.

Podzim a zima v dětském kolektivu: Rizika, kterým je vystaveno vaše dítě

První měsíce ve škole po prázdninách jsou náročné. Obzvláště pro prvňáčky a jejich rodiče znamenalo září období značných změn, psychické i fyzické zátěže a také nemocí. S nástupem dětí do škol a školek výrazně stoupá nemocnost.

Přísné diety ohrožují ženské zdraví. Mohou vést k rakovině děložní sliznice či neplodnosti.

Drastické diety mohou mít závažné důsledky pro ženské zdraví.

X